اطلاعات تماس:

نشانی آزمایشگاه روی نقشه

میکروب شناسی

آنالیز ادرار

در بخش تجزیه ادرار آزمایشگاه دکتر صالحی تمامی پارامتر های بیوشیمیایی از جمله : قند ، پروتئین ، بیلی روبین ، اوروبیلینوژن و… مورد تجزیه قرار می گیرد آزمایش ادرار بهترین آنالیز جهت بررسی سیستم کلیه و مجاری ادراری می باشد که در اکثر موارد نمودی کلی از متابولیسم بدن را نیز فراهم می کند .

آزمایشگاه دکتر صالحی جز محدود آزمایشگاه های خصوصی است که با استفاده از دستگاه اتوماتیکl & HB که مختص کشت ادرار است در کنار نیروهای با تجربه و متخصص موجب کاهش زمان جوابدهی کشت ادرار منفی از ۲۴h  به ۲۴ ساعت شده است .

انگل شناسی یا پارازیتولوژی

انگل به موجودی گفته می شود که در سطح خارجی یا داخلی بدن موجود زنده دیگری زندگی کرده و از این زندگی فایده ببرد . بیماری های انگلی اغلب با سیرفرمن بوده و کمتر با آثار و علائم بالینی همراه هستند لذا آزمایشگاه دکتر صالحی دریافت نمونه های بالینی به ویژه stool ( مدفوع ) به منظور بررسی و تشخیص انواع پارازیت به شیوه مستقیم  (directsmeer) را انجام می دهد .

قارچ شناسی

وظیفه این بخش جمع آوری ، بررسی و تشخیص نمونه های مشکوک به لحاظ وجود قارچ های بیماری زا می باشد . علائم و نشانه های عفونت قارچی و پوست به نوع قارچ و ناحیه درگیر شده بستگی دارد .

بثورات قارچی گاهی با دیگر بیماری های پوستی مثل اگزما اشتباه گرفته می شود به همین دلیل آزمایشگاه دکتر صالحی با بکارگیری نیروی متخصص در این زمینه باعث جلوگیری از اشتباهات تشخیص در روند درمان بیمار شده است .